Ranzijn tuin & dier

logo ranzijn

Eind 2012 is Ranzijn tuin en dier gestart met een nieuw e-commerce initiatief. E-freeway helpt met het inrichten van het e-Business team, doorontwikkeling platform & fulfilment, productopvoer, uitrollen van (online) marketing campagnes, SEO en het uitbouwen van de omnichannel strategie.

Realiseren Business Plan

De doelstelling voor de komende jaren is om de e-commerce activiteiten van Ranzijn tuin & dier door te ontwikkelen. Er zal een professioneel e-commerce fundament worden gelegd en de kerngroepen tuin & dier zullen online ontsloten worden.

E-freeway helpt Ranzijn met:

  • Opbouwen professionele e-commerce organisatie
  • Acquisitie m.b.v. Online & Offline Marketing en direct traffic
  • Conversie-optimalisatie
  • Retentie Management
  • Content Management & Fotografie
  • Optimalisatie fulfilment
  • Omnichannel Strategie

 

Omnichannel Strategie

Er is geen verschil meer tussen een online en offline klant. De Customer Experience moet voor de klanten in de winkel en in het online kanaal gelijkwaardig zijn.  Merkbeleving wordt steeds belangrijker. Alle relevante kanalen moeten worden aangeboden: winkels (bricks), webwinkel (clicks), mobiele website (ticks), folders (flicks) en social media (smicks). In een omnichannel model versterken de kanalen elkaar. E-freeway helpt Ranzijn tuin & dier op weg met het ontwikkelen en uitrollen van de nieuwe omnichannel strategie.

Ook een nieuwe e-commerce en omnichannel strategie?

  • Up-to-date e-commerce advies
  • Getraind e-commerce team in huis
  • Online resultaat zonder onnodige kosten